Jee jee, me olti tiistaina Särkkikses, vähäx oli hubaa NinQsun, JonsQun ja SalzQun kaa <33 Eka oltii Sannan kaa kahestaa, ehittii käydä vaa tukkijoes ja metkulas, kunnes Ninni ja Johanna yllätti meiät ja päätettii kiertää niitten kaa. Meinattii mennä tukkijokee, mut siihe tuli joku vika, no sit Ninni ehotti et mennää tornaatoo(heheh) ni me sit mentii, paitti Sanna. Ninnin kaa oltii sillee, "ei kukaa huomaa jos me lähetää" "Ninni jänistetää yhes" "kuset tulee housuu" Oli hauskaa, Johanna oli vaa tavallisest. Johanna meni jonku vieraan kaa ja mä Ninnin.

Johanna meni eka, sit meiän piti mennä siihe penkeille, ni en meinannu päästä, olin sillee "hop, hö, hiiiiiop jesh" Jänskätti sairaasti, sit ku näki viel ku entiset meni siit tunnelist ja kilju. Sit se nous ylös hiiitaaastiiii. Aloin kiljuu hirveesti, vast ekas ylämäes. Sit ku se alko lähtee sinne ekaa silmukkaa, aattelin et mitä vittuu mä tääl teen :D Sit se vaa meni pääalaspäi, ja mä tarrauduin mun turvajuttuihi ja selkänojaa kii. Sit se oli iha iisi, paitsi tunnelit, jäiiiks! Mut oikeestaa aika kesy.

Ku päästii siit pois ni me seottii täysin, me vaa hypeltii sii ja lallalalallaaa. Sit mentii tukkijokee, minä ekana omast tahdosta. Vähäks oli kivaa nostettii kädet ylös ja kastuttii xDJoujou mentii märkinä syömää. Ruoka oli aikas pahaa, mut ei haitannu. Mä, Johanna ja Sanna syötii eka, ku Ninni meni hakee ruokaa, me mentii pyörimää keinuihi♥

Sit ku oltii syöty ni mentii tukkijokee ja kummitusjunaan, joka oli ihan älyttömän tylsä! Sit mentii jet staarii. Se oli ihan sikakiva, meinattii mennä uudestaa, mut ei ehitty. Sit mentii trombii, se on tosi tyhmä ja must vaarallinen, kädet  ja jalat meinas lähtee irti, jos ois lähteny ni ois voinu melkei pudota, perseest ois varmaa jääny roikkumaan. Sit juostii portille, jossa kaikkien piti olla, mut ei ollu. Sit ope ja jotkut tuli ja mentii karusellii xD siinä luokan kaa vedettii kaks kierrosta.

Sen jälkee mentii bussii ja pois, oisin halunnu käyä jossai kaupas ja pelata pelei, mut ei ollu aikaa ja tornadoo ja jet starii piti mennä uudestaa ja troikaa :((

Ku tulin ni menin heti suihkuu, ku Lohjal sato kaatamal, sit kattoo telkkuu ja nukkuu.