Voi ei, apua! Miten voin olla näin äkkipikainen? Viimekshä hehkutin siitä mp3sesta, nyt nyt se tuntuu turhalta. Halusin sen sen takii et siin vois katella leffoi, mut tajusin nyt, et en haluu kattoo leffoi siitä. Sitäpaitsi siihe mahtuu elokuvii vaa 3.4h. No toivottavast saa palauttaa.

Noo siis aamul koulus jaettiin eväät ja lähettii bussii. Varasin mulle ja Sannalle hyvän paikan. Tultii keskustaa ja sielt piti kävellä keilahallii. Eka oltii siel kahvios syötii karkkii ja koulun eväät. Pian meiän vuoro alko. Laitettii jalkaa semmoset rumat keilakengät. Ne piti olla omaa kokoo yhen koon pienemmät. Eli mulla 35.

Otin kaikist ulommaisen radan joho mun lisäks tuli Sanna, Johanna ja Emilia. Ekan erän voitti Johanna, tokaks mä, kolmanneks Sanna ja Sit Emilia.

Tokan erän voitin Mä! Sit tokaks Sanna, kolmanneks Johanna ja Emilia. Yhteispisteet mulla 170. Vuhuu! Jotkut sai jopa yli 300, mut tää oli mun eka kerta. Aah keilaus on kivaa. Täytyy mennä joskus uudestaa.Olis kivaa keilata raxun kaa, mut se ei oo mahollista :(

Noo sit ku vuoro loppu, otettii kengät pois ja oltii taas kahvilas. Sanna osti patukan ja mä vaa istuin. Käveltii bussille ja siin ois ollu tooosi hyvä paikka, mut tietty Sannan takii yhet toiset pääs siihe! Muuurrrr Murrrrrr.... Se ois ollu semmonen oven vieres oleva sohva. Sit jouduin istuu jonku tuntemattoman viereen.

Ku tultii takas menin kotii ja hain postin. Sit katoin telkkarii vähä aikaa ja olin tietokoneella. Sitte mentii äitin kaa pyöräl kauppaa. Siiitte tein läksyt ja olin taas koneella, jonka jälkee lähin pihalle. Ku tulin sisää kävin suihkussa. Mä rakastan mun passionhedelmä suihkugeelii <333 Se tuoksuu kyl iha joltai karkilt mut hällä välii.

Sitte katoin salkkarit ja taas koneelle.

 

Huomenna pääsen käytäväjärkäks harjottelee ja hissan kokeet, en oo harjotullu paljookaa. No katotaa mite menee...