Sunnuntai illalla Iivari oli tapellut ja sen tassu vuosi kauheasti verta. Äidin piti laittaa sen tassuun side, mutta Iivari repi sen aina pois. Aamulla tassu oli aikalailla parantunut. Ajattelin että huominen ei voisi olla tätä pahempi, mutta olin osittain väärässä.

Saavuin Sannan kanssa koululle, josta vitoset ja kutoset lähtivät pyöräilemään urheilukentälle. Olin erittäin iloinen ja odotin innokkaasti vuoroamme. Meillä siis oli viestijuoksu kisat. Jouduimme odottamaan abaut kaks tuntii. Mulla oli omaakivaa, ja Sanna vaa haukotteli vieressä :D

Sitte tuli meiän vuoro, puhkuin intoa ja energiaa, vaikka tiesin etten ole kauhean nopea edes. Meidät asetettiin oikeille paikoille. Tarkkailin minkälaisia tyyppejä oli mua vastassa ja aattelin et helppo nakki. *Putum!* Lähtölaukaus ja me johdossa. Johdossa kunnes mun vuoro tulee *huoh*. Vähän aikaa mun vuorol pysyttii jatkos mut ne jotkut kirmas tietty ohi. En tiiä monensiks tultii mut ei mitalei ainakaa saatu =(((((

Olin iha suutuksissa ku tultii takasin, me hävittii siks koska MÄ mokasin! Pilasin kaikkien muittenki mahdollisuudet.

Kotona kuitenki vietii paketit postii.

Iivari makasi naapurin pihalla vähän verisenä. Meidän piti viedä Iivari lääkäriin. Kauheasti haavoja siellä täällä ja mustelmia muutenkin kehossa. Laitettiin noin 16 tikkiä ja karvat tietenkin ajeltiin siitä läheltä. Yhteensä toi reissu makso 114 euroa. Kotona Iivarille tehtiin peti ja Iivari heräsikin jo kahden tunnin päästä aika toppuraisena.

Mutta tässä on aikalainen arvoitus, mistä kaikki nuo ovat tulleet?? Äidin kanssa laskettiin että haavat ja mustelmat olivat tulleet klo 15.00-15.30. Lääkäri arveli putoamista tai auton tönäisyä. Kamalaa, kun ei tiedä mitä on tapahtunut, onneksi Iivari toipuu jo hyvää vauhtia.