Tiistaina ei tapahtunu mitää kummosta.

Keskiviikkona, eli tänään koulu alkoi vasta yhdeksältä, enkä aamulla ollut edes väsynyt. Eka tunti enkkuu, huimat seitsemän oppilasta meiän enkun ryhmässä, vuhuu! Oli ihan kiva tunti. Tokaks oli matikkaa. Aah, oli niiin helppoja. Olin niin "ahkera" etten huomannu ku ope kysy et mikä on jonkun laskun tulos. Heh, olin iha et: "Sanna pstt, mis mennää? Ai tos? Ok." Mukavaa, seuraan tuntia aina niin tarkasti. Mut no ehin tehä siin koko aukeen ku muut oli ekal sivul =D Siitte lyhyt tunti musaa, iha ok. Sitte ois ollu hissaa mut meiän ryhmä pääs kuvaamaa meiä leffaa just sillo. Mä olin tietty kuvaajana xD

Sitten, ei ei ei liikkaa. Ei siin sinäänsä mitää pahaa, mut tänää oli kuntotesti ja tietty olin unohtanu liikkakengät kotii, mut Mervi oli niin kiltti, et sain hakee ne kotoo. Vattu, huononsin puolel kentän puoliskol. Eli viimeks oli 26 ja nyt 25 ja puol. Blääh, mut se ei mun persetäni hirveest kutita. Eli sou?!?!?

No kotona mun ämppäri oli tullu. Se lens jostai Hongkongist asti, kivaa. Se on niin ihQun värinen. Mä luulen et se on käytetty...

No ihan sama, tänää laitettii siihe biisejä ja joku päivä ainaki yks leffa, ehk kaks.

Nii ja sit mentii ostaa Iivarille lelu, ettei se kauheest masentuis ja viel jotai herkkujuttuja. Sit ostettii mulle jätskii, nammm.

 

 

558981.jpgMun